Show, don’t tell, nietwaar? Gelukkig heb ik genoeg projecten om te laten zien.
CareerStack (2023-2024)
Hoe ontwerp ik een product dat problemen op reguliere vacaturesites met volle overtuiging anders aanpakt?
Westfries museum (2022)
Hoe vorm ik een ijzersterk concept voor de website van het museum, dat perfect aansluit op de nieuwe visie en huisstijl?
LIVEX (2022)
Hoe maak ik een webdesign dat de huisstijl van het hoofdbedrijf volgt, maar toch een eigen identiteit heeft?
Ambulance Amsterdam: Voor kids (2022)
Hoe maak ik binnen een sterile website over ambulances een webpagina die aantrekkelijk is voor kinderen?
Filmtheater Hilversum (2022)
Hoe zorg ik voor overzicht in een website met pagina’s veel verschillende soorten informatie?
Orakel (2021)
Hoe ontwerp ik een hulp app voor gebruikers die door dementie snel gedesoriënteerd zijn?
iSee Route Application (2020)
Hoe ontwerp ik een navigatie app voor gebruikers die blind of slechtziend zijn, en het ontwerp dus niet goed kunnen zien?
Brouwerij Kwartje (2020)
Hoe werk ik met HTML, CSS en Javascript mijn eigen ontwerp uit tot een werkende website?
Technasium projecten (2015 & 2017)
Hoe ging ik te werk op het Technasium?
Wat wil je zeggen met het product? Hoe wil je overkomen? Wat willen je gebruikers? Met de antwoorden op die vragen zorg ik voor een ontwerp met de juiste structuur, kleuren, schrijfstijl en approach om jouw boodschap over te brengen.
Ik ben een conceptdenker. Ik heb een eigen brainstormtechniek gevormd, waarmee ik een concept kan creëren waarin alles samenkomt. Bij elk project lukt het mij zo om de kern te vatten en dit om te zetten in één centraal idee.
Ik ga altijd op zoek naar wat dit project uniek maakt en gebruik dat als uitgangspunt. Vervolgens creëer ik iets met een eigen persoonlijkheid. Het is een subtielere manier van het overbrengen van je boodschap die misschien nog wel beter werkt dan expliciet zeggen waar je voor staat als bedrijf.
Wel zo handig toch? Kom je ook niet voor grote verrassingen te staan. Bij elke keuze denk ik alvast na over de mogelijke gevolgen en obstakels. Voordat ik mijn daadwerkelijke keuze maak ben ik me bewust van de impact en werk ik mezelf in de hand bij toekomstige keuzes.
Ik maak nooit iets puur omdat het trendy of cool is. Het doel blijft bij mij altijd centraal staan. Hierdoor is het ontwerp samenhangend en logisch voor jou, de gebruikers, en voor mijzelf.
Het zal je verbazen hoeveel ik voor elkaar kan krijgen binnen de gestelde grenzen. Wat ik ontwerp blijft haalbaar voor de beschikbare tijd en het budget, maar dat betekent niet dat het niet tof en uniek mag zijn.