Show, don’t tell, nietwaar? Gelukkig heb ik genoeg projecten om te laten zien.
CareerStack (2023-2024)
Een uitgesproken product met oplossingen voor de problemen op reguliere vacaturesites.
Westfries museum (2022)
Een ijzersterk concept voor de website van het museum, dat perfect aansluit op de visie en de huisstijl.
LIVEX (2022)
Een volledig uitgewerkt webdesign, in opdracht van de Nederlandse Kustwacht.
Ambulance Amsterdam: Voor kids (2022)
Een webdesign en huisstijl gericht op jonge kinderen
Filmtheater Hilversum (2022)
Wireframes voor de hele website, die de website overzichtelijker en logischer maken.
Orakel (2021)
Een hulp app voor dementerende mensen en hun mantelzorgers.
iSee Route Application (2020)
Een navigatie app voor blinde en slechtziende mensen.
Brouwerij Kwartje (2020)
Een concept, een herontwerp van de website, zelf uitgewerkt met HTML, CSS en JavaScript.
Technasium projecten (2015 & 2017)
Een werkende applicatie (2015) en een herontwerp van een applicatie (2017).
Wat wil je zeggen met het product? Hoe wil je overkomen? Wat willen je gebruikers? Met de antwoorden op die vragen zorg ik voor een ontwerp met de juiste structuur, kleuren, schrijfstijl en approach om jouw boodschap over te brengen.
Ik ben een conceptdenker. Ik heb een eigen brainstormtechniek gevormd waarmee ik een concept kan creëren waarin alles samenkomt. Bij elk project lukt het mij zo om de kern te vatten en dit om te zetten in één centraal idee.
Ik ga altijd op zoek naar wat dit project uniek maakt en gebruik dat als uitgangspunt. Vervolgens creëer ik iets met een eigen persoonlijkheid. Het is een subtielere manier van het overbrengen van je boodschap die misschien nog wel beter werkt dan expliciet zeggen waar je voor staat als bedrijf.
Wel zo handig toch? Kom je ook niet voor grote verrassingen te staan. Bij elke keuze denk ik alvast na over de mogelijke gevolgen en obstakels. Voordat ik mijn daadwerkelijke keuze maak ben ik me bewust van de impact en werk ik mezelf in de hand bij toekomstige keuzes.
Ik maak nooit iets puur omdat het trendy of cool is. Het doel blijft bij mij altijd centraal staan. Hierdoor is het ontwerp samenhangend en logisch voor jou, de gebruikers, en voor mijzelf.
Het zal je verbazen hoeveel ik voor elkaar kan krijgen binnen de gestelde grenzen. Wat ik ontwerp blijft haalbaar voor de beschikbare tijd en het budget, maar dat betekent niet dat het niet tof en uniek mag zijn.